Mode

Solbrillemærket Viu sparker kreativ kampagne i gang med it-girls i København

- 24/06/2019

Solbrillemærket Viu lancerer nyt tiltag med navnet ”Viu through the lense of”, hvor en række kreative mennesker tager os med rundt omkring i deres favoritby iført Viu-solbriller. Kampagnens første kreative duo består af Polina Vinogradova og Lotta Liina Love, der har valgt København.

Det schweiziske solbrillemærke, Viu, har netop lanceret et nyt tiltag, som har fået navnet: ”Viu through the lense of”.

Her udvælges kreative mennesker rundt omkring i verden til at skyde billeder med deres favorit Viu-solbriller i forskellige lande og byer.

Den første kreative duo i kampagnen består af den danske fotograf Polina Vinogradova og den finske influencer Lotta Liina Love – der begge er baseret i København.

Derfor har de ikke overraskende valgt vores helt egen hovedstad til deres shoot som den første by og destination ud af alle Vius markeder.

Læs også: & Other Stories lancerer legesyg viftekollektion i samarbejde med Fern Fans.

Polina Vinogradova har skudt kampagnen, mens Lotta Liina Love har slænget sig foran kameraet på nogle af de mest populære destinationer i København – selvfølgelig iført Vuis solbriller.

Vi er med ”through the lense”, mens duoen besøger de mest åbenlyse turistfælder i København som fx den lille havfrue og kanalrundfart – men de tager os også med på mindre klassiske spots som en københavnsk pastarestaurant samt et smut hos tatovøren.

Foto: Polina Vinogradova

Alt imens fremvises sæsonens nyeste solbriller fra Viu Collection, som du kan få fingrene i ved enten at besøge Vius flagskibsbutik (Pilestræde 35, 1112 København) eller ved at klikke dig ind online lige HER.

Du kan se meget mere til første take på ”Viu through the lense of” i galleriet herunder, hvor vi har samlet alle Polina Vinogradovas billeder af Lotta Liina Love.

Swipe løs: