En af Danmarks absolutte design-darlings indenfor mode fylder 50 år. Siden 1969 har InWear forsynet danske kvinder med klassiske, tidløse og moderne styles, og som en hyldest til de 50 år, lancerer InWear jubilæumskollektionen IW50...
I 2019 kan danske InWear fejre intet mindre end 50 års-jubilæum, og det skal naturligvis hyldes og fejres på helt særlig vis.
InWear har dedikeret hele 2019 til deres jubilæum med kampagnen IW50, som kommer til at folde sig ud på flere niveauer.
Først og fremmest har InWear valgt den 40-årige model og koldvandssvømmer Vivien Solari som brandambassadør og muse for en kampagne, som bliver præsenteret under 4 kerneværdier for det danske brand: Hope, Balance, Life og Power.
Fire ord, der skal repræsentere grundværdierne i det danske brand og ord, som passer perfekt på Vivien Solari, der gennem sin tid som både sportsudover og model har levet et liv fuld af både liv, erfaring, håb og power.
Som en del af InWears 50-års jubiæum lancerer de jubilæumskollektionen IW50, som består af 50 nummererede styles, der stiller skarpt på lige præcis det, brandet er blevet kendt og elsket for siden det magiske år 1969, hvor det hele startede.
Du kan med andre ord glæde dig til både klassiske InWear-styles, som har været fast inventar hos danske kvinder gennem årtier, samt helt nye fortolkninger af tidligere InWear-designs fra arkivet.
Jubilæumskollektion fra InWear lægger sig op ad hele den bæredygtige agenda, som præger den danske modebranche- og forbruger lige nu, og InWear har haft et særligt fokus på, at vi skal købe færre styles af bedre kvalitet. Derfor er der i den nye kollektion kælet for de klassiske styles, som ikke går af mode, men som er af den bedste kvalitet og holder længere.
De 50 nummerede styles bliver lanceret løbende, og de første otte IW50-styles blev lanceret i januar 2019 under kampagnenavnet ’Hope’.
De otte ‘Hope’-styles består blandt andet af fire styles i 100% silke, herunder en klassisk silkeskjorte samt en bluse og kjole i det fineste blomsterprint, som kun kan få dig i godt humør.
Som prikken over i’et har InWear også introduceret et nyt brand monogram, som blandt andet kommer til udtryk på denne 100% økologiske t-shirt, som også er en del af den nye jubilæumskollektion.