Mode

Envii lancerer velgørenhedskollektion i samarbejde med GirlTalk og Emilie Lilja

- 18/06/2019

Det danske high street-brand, Envii, er endnu en gang klar med et stærkt samarbejde. Denne gang er brandet teamet op med organisationen GirlTalk og ambassadøren, Emilie Lilja, og resultatet er den fineste sweat-kollektion i sommerens flotteste pastelfarver.

Det danske high street-brand, Envii, er gået sammen med organisationen GirlTalk, der hver dag arbejder for at hjælpe piger og unge kvinder i alderen 12-24 via chatrådgivning.

Det er ikke første gang, Envii og GirlTalk teamer up, for high street-brandet har allerede sponsoreret flere afsnit af GirlTalks podcast, som influenceren Emilie Lilja står bag.

Denne gang er Envii og GirlTalk x Emilie Lilja dog gået sammen om at designe en mini-kollektion, og resultatet er fire sweat-sæt i de fineste pastelfarver.

Budskabet ”Talk” er broderet på brystet af sweateren, for et af GirlTalks vigtigste budskaber er netop, at alle har brug for en at tale med.

Du kan heldigvis shoppe de fine sommersæt med rigtig god samvittighed, for al overskuddet går ubeskåret til NGOen, GirlTalk, der vil bruge pengene på udgifter til husleje, udstyr, faglig uddannelse af de frivillige samt løn til en lille gruppe ansatte.

Læs også: Emilie Lilja om GirlTalk: ”Jeg drømmer om, at ikke én eneste pige i Danmark skal være i tvivl om, hvor hun kan gå hen, hvis hun mangler en at tale med”.

Samarbejdet er da også oplagt, for Envii og GirlTalk henvender sig begge til unge piger, hvilket Sofie Niebuhr, Head of PR & Marketing hos Envii også kommer ind på i forbindelse med den nye kollaboration:

“Vi er utrolig stolte af at kunne indgå i et samarbejde med GirlTalk og deres ambassadør Emilie Lilja. GirlTalk er en spændende organisation med et aktuelt budskab og formål, som vi ønsker at støtte, tappe ind i, og øge opmærksomheden på. Ligesom GirlTalk, henvender Envii sig primært til unge kvinder. Fælles for os er, at sammenhold er et af vores vigtigste brandværdier. Derfor er dette samarbejde en unik mulighed for at inspirere unge piger til at åbne sig op, minde dem om deres værdi og huske dem på, at der altid er nogen at tale med”.

Selvom Emilie Lilja har en masse års modelerfaring i bagagen, er hun ikke selv ansigtet udadtil i forbindelse med kampagnen for Envii og GirlTalk x Emilie Lilja.

31-årige Lilja har derimod selv udvalgt de fire modeller, Barbara Egholm, Sienna Bruun, Emma Clement og Vera Storm.

Foto: Polina Vinogradova

“Alle pigerne i kampagnen udstråler power, søstersind og god energi – 3 stærke egenskaber, som er formålet med udtrykket i denne kampagne, så jeg er så taknemmelig over, at de var klar på at stille op”, fortæller Emilie Lilja.

Envii x GirlTalk velgørenhedskollektion, bestående af de fire sweat-sæt, lanceres fredag den 21. juni i alle Envii-butikker samt online.

Psst! Du kan dog allerede nu smugkigge på de forskellige styles og priser i galleriet herunder, hvor vi har samlet hele kollektionen til dig: