Skønhed

Selena Gomez lancerer nyt brand udenfor musikbranchen

- 05/02/2020

Sangerinden Selena Gomez, som er kendt for sine seneste store sanghits ’Lose You to Love Me’, ’Look at Her Now’ og ’Wolves’, udvider sine horisonter og bevæger sig i en lidt anden retning end musikbranchen. Hun lancerer nemlig sit eget helt brand...

Den 27-årige sangerinde Selena Gomez er kendt for sin smørbløde stemme, og vi synger ofte med på hendes hits som ’Lose You to Love Me’, ’Look at Her Now’ og ’Wolves’. Men nu ser det ud til, at Selena er klar til at skifte musikbranchen ud med noget helt nyt.

Allerede den 14. august 2019 skrev Vogue, at der var rygter om, at Selena Gomez ville lancere en skønhedslinje og den 4. februar 2020 offentliggjorde Selena, at hun lancerer et makeup-brand. Og ikke nok med det, så afslørede hun sågar også navnet på hendes nye brand, som udkommer til sommer.

I en ny Instagram-video afslører Selena, at hun har arbejdet på brandet i to år, og at hun allerede har 28 ansatte. Derudover røber hun, at der er meget mere at fortælle, som vil blive offentliggjort løbende de næste par måneder.

Selena fortæller fx, at brandet er skabt for at få folk til at føle sig godt tilpas i dem selv og ikke sammenligne sig selv med alle andre. Gomez vil nemlig ikke kun have, at det skal være et brand, men også en livsstil.

Derudover skal makeup-brandet være for alle. Både drenge, piger, kvinder og mænd, og da alle er unikke, skal brandet inkludere folk og deres forskelligheder – derfor har brandet også fået navnet Rare Beauty.

Læs også: Skønhedsredaktørens 10 februarfavoritter.

Selena har teamet up med beauty-giganten Sephora, og hendes nye makeup-brand vil derfor blive solgt i alle Sephora-butikker. Til at starte med vil brandet kun blive solgt i Nordamerika, men Selena lover, at Rare Beauty går globalt indenfor det næste år.

Det kommer ikke som den store overraskelse, at Selena vælger at lancere Rare Beauty, for hun har selv tidligere sportet eksperimenterende beauty-looks, der inkluderer alt fra bløde pastelfarver til en dramatisk cat-eyeliner på den røde løber.

Foto: Mega

Hendes brand skal helt sikkert nok blive kendt, for Selena har hele 167 millioner følgere på Instagram.

Hun udtaler: ”At være unik handler om at være komfortabel med sig selv. Jeg er holdt op med at prøve at være perfekt. Jeg vil bare gerne være mig”. Det er også derfor, hun har valgt at kalde brandet for Rare Beauty, som også er et praj til hendes seneste sang Rare. Lyt til den her:

Den amerikanske sangerinde må endnu ikke afsløre for meget om Rare Beauty, men kom dog, i sin livevideo på Instagram, til at røbe at farverne er rigtig sjove, så vi glæder os til at se, hvad hun har fundet på. Selena er som bekendt også glad for farver, hvilket særligt kom til udtryk i hendes musikvideo til sangen Taki Taki, hvor hun bar et grønt sæt fra den danske designduo Saks Potts. 

Man kan følge med i de løbende afsløringer på Selenas Instagram og Facebook-side, men Rare Beauty har også sin egen Instagram HER og hjemmeside HER