Skønhed

Papirstyndt makeupprodukt får skønhedsredaktøren til at rette ryggen

- 21/08/2018

ELLEs Beauty Director Anne P. har fundet et innovativt makeupprodukt, der vækker hendes nysgerrighed og letter hendes taske.

Med chance for at lyde som en gammel kran, så er der efterhånden ganske få produkter, der pirrer min nysgerrighed så jeg retter ryggen og får brillen på plads. Det gjorde dette produkt vel at mærke i dag – til dels fordi jeg synes, det er sjovt og innovativt, men også fordi det jo er mega smart. I hvert fald hvis det virker.

 

Jeg har nemlig ikke prøvet det (endnu), men denne lille bog, så appetitligt kaldt ’Flesh Flip Book’ (Få straks tankerne væk fra kødpølse, altså!) som indeholder 100 sider med henholdsvis highlighter, bronzer og rouge, synes jeg er sjov. Kødpølse-sjov om du vil. Nok mest tænkt som en ’touch-up’ fremfor et decideret hverdagsmakeupprodukt, så kunne den da i hvert fald potentielt kraftigt reducere det antal produkter som denne Beauty Director synes at finde et behov for at have i hendes dametaske.

 

 

Det er i alt sin enkelthed sheets med makeup på som du så forsigtigt kan glide hen over hhv. kindbenene, kinderne mm. Smart er det også, tænker jeg at skulle man tabe bogen på gulvet er skaden nok ikke større end den blot skal støves lidt af eller lign.

 

Læs om andet amerikansk makeup mærke der endelig lander i Danmark

 

Det er Linda Wells, den tidligere chefredaktør (og med-grundlægger) af Allure magazine (kult beauty magasin i US) og nu chief creative officer hos Revlon, der står bag mærket ’Flesh Beauty’ og eftersom man må formode, at hun har testet sig igennem utallige trillioner af produkter igennem hendes 25 år på magasinet, er det derfor alligevel til en vis grad stemplet som troværdigt. Nysgerrigheden er i hvert fald pirret. De shipper vist endnu ikke til DK, men så er der da endnu en undskyldning for en tur til New York.