Skønhed

Karlie Kloss bliver ansigt for L’Oreal Paris

- 23/09/2014

Den internationale supermodel Karlie Kloss bliver ny talskvinde for L'Oreal Paris

Karlie Kloss, der blev spottet som 14-årig og gjorde sin første store model-debut i Teen Vogue i 2008, har gennem de seneste år forvandlet sig til ikke bare topmodel, men også et stilikon og forbillede for kvinder verden over.

“Fra catwalken, hvor hun tiltrækker sig al opmærksomheden med sit smukke ydre og intense blik, til det hektiske New Yorker-liv – Karlie repræsenterer den perfekte kombination mellem traditionelle dyder og modernitet, intelligens og ikke mindst hårdt arbejde. L’Oréal Paris handler netop om inspirerende kvinder, der formår at udnytte deres fulde potentiale” siger Cyril Chaouy, LOréal Paris Brand President.

Den langbenede skønhed, der, med en opvækst i ballettens verden og et yderst velfungerende hoved (der bl.a. bragte hende ind på business studierne på Harvard), har med sine blot 22 år, formået at vokse sig til et både velrennomeret og velrespekteret navn i modebranchen med opbaknings fra stjernefotografer og designere som Bruce Weber, David Simms og Marc Jacobs.

I 2012 sprang Karlie Kloss også ud som entreprenør og startede sit eget firma, nemlig Karlie’s Kookies, og på trods af supermodellens internationale success, siges det i branchen at Karlie (stadig) har begge ben solidt plantet på jorden, hvilket blandt andet kommer til udtryk gennem et målrettet arbejde med udsatte børn i tredjeverdenslande og andet velgørende arbejde.

“Jeg har altid været opmærksom på vigtigheden af at tro på sig selv. Alt kan ske, hvis du virkelig arbejder for det. Giv aldrig op. Det er for mig lige præcist, hvad L’Oreal Paris gør. Og det er derfor jeg er så stolt over at blive en del af dette inspirerende team.” siger Karlie Kloss om samarbejdet med L’Oreal.

Karlie Kloss tilslutter sig hermed den glamourøse L’Oreal Paris-familie, der bl.a. består af navne som Lara Stone, Natasha Ploy og Doutzen Kroes.