Skuespillerinden Scarlett Johansson har lanceret hudplejeserien The Outset. Her er alt, du skal vide.
Rihanna, Selena Gomez, Victoria Beckham og Miranda Kerr. Fællesnævneren for disse fire celebs er, at de alle har deres eget beautybrand, og nu har endnu en Hollywood-stjerne meldt sig ind i klubben.
Skuespillerinden Scarlett Johansson lancerede nemlig i sidste uge sit hudplejemærke, The Outset.
Og selvom verden ikke ligefrem står og mangler hudplejemærker, er det positivt at se, at Scarlett Johansson og hendes team har valgt at fokusere på en simpel hudplejerutine.
Derfor består serien af bare fem produkter: rens, serum, dagcreme, øjencreme og natcreme. Og særligt den sidste, den parfumefri natcreme, der blandt andet indeholder super-ingrediensen niacinamid, som er kendt for at styrke hudens barriere, holde på fugten, reducere rødme og udjævne hudtonen, ser vi frem til på et tidpunkt at få fingrene (og huden) i.
Udover blot at tælle fem produkter, markerer The Outset sig også ved at være et clean beauty-mærke, der er fri for blandt andet silikone og parabener.
Og nej, Scarlett Johansson har med stor sandsynlighed ikke den største know-how inden for udvikling af skønhedsprodukter. Netop derfor har hun allieret sig med navne som Bobbi Brown, der havde mærke i eget navn og nu står bag det cool makeupbrand Jones Road.
Indtil videre kan produkterne kun købes på The Outsets egen hjemmeside, men de skriver også, at de vil kunne købes i Sephora fra april. Hvornår og om de lander på Sephoras danske hylder er dog endnu uvist.