Den svenske superblogger Elin Kling er ambasadør for Oriflames nye modeinspirerede makeuplinje The ONE, der for nylig er blevet lanceret under Mercedes Benz Fashion Week i Stockholm.
I samme åndedrag har Oriflame lavet The ONE Collective – et cool kollektiv af mode- og skønhedsmeningsdannere som bloggere, makeup-artister, modeller og stylister fra hele verden. The ONE Collective vil dele deres mode- og skønhedsinspiration, ekspertise og tips med deres følgere og alle Oriflames brugere.
Se hvordan du får Elin Klings stil i galleriet her
Elin Kling, den verdensberømte modeentreprenør og blogger, er global ambassadør for The ONECollective. Gennem hele 2014 vil Elin Kling deltage ved mode- og skønhedsevents over hele verden og rapportere om tidens trends og dele sine egne skønhedstips og -tricks med Oriflames fans.
“Vi er beærede over at samarbejde med The ONE Collective og Elin Kling i forbindelse med The One by Oriflame. De vil tilføre ekspertise og inspirere Oriflames kunder og specialister for at kunne opfylde deres skønheds- og mode-drømme,” fortæller Johan Rosenberg, Executive Vice President, Global Marketing v. Oriflame i en pressemeddelelse.
Bliv klogere på historien bag Elin Kling her
Elin Kling siger selv:
“Det er en ære at være global ambassadør for Oriflame – et firma, som jeg virkelig beundrer for dets skønhedsanvisninger og troværdighed. Jeg ser frem til at tilføre min kreativitet og ekspertise for at inspirere Oriflames kunder i hele verden.”