Med Ariane Labed som ansigt lancerer Chloé en ny parfume til marts 2018, og det er ikke kun duften, der er ny. Der er nemlig en god grund til, at Ariane Labed er den nye Chloé-pige...
Vi kender den smukke, franske skuespillerinde for sine stærke og selvstændige skuespilspræstationer, og som nyt ansigt for Chloé og deres nye parfume, kommer hun til at repræsentere en ny og moderne Chloé-pige.
Med den nye duft introduceres der nemlig en ny facet til Chloé-kvindens personlighed, hvor det er værdier som spontanitet, åbenhed og frihed, der definerer Chloé-kvinden. Og ifølge modehuset selv, er Ariane Labed lige præcis essensen af denne kvinde:
Læs også: Kaia Gerber og Karl Lagerfeld i nyt designsamarbejde
”Ariane kombinerer forskellige kulturer og har mange talenter. Hun elsker at overskride grænser og at møde verden. Hendes naturlige ynde og slående skønhed gør hende til den perfekte Chloé-pige, selvsikker og vovet,” lyder det fra Geoffroy de la Bourdonnaye, der er CEO hos Chloé.
Ariana Labed er født i Grækenland, og hun fik sin debut på det store lærred i filmen Attenberg, hvor hun vandt en pris for bedste skuespillerinde ved Venice Film Festival i år 2010.
Siden da har Ariana Labed været med i en række af franske og internationale film, herunder ‘Before Midnight’, ‘Fidelio’, ‘L’odyseeée’ og senest Yorgos Lanthimos ‘The Lobster’, som vandt en jury-pris til Cannes Film Festival i 2015.
Og den nye Chloé-pige er en travl kvinde, som vi i løbet af de næste par år kommer til at se meget mere til, blandt andet i filmene ’Mary Magdalene’, hvor hun spiller sammen med Rooney Mara og Joaquin Phoenix og med Robert Pattinson i filmen ’The Souvenir: Part 1’.
Om den nye kampagne siger Ariane selv:
”Kvinden der er afbildet i den nye kampagne er frisindet, stærk og eventyrlysten. Hun smager på verden, dens skønhed og er nysgerrig omkring alt hvad den har at tilbyde. På den måde er hun meget inspirerende for mig.”
Her på redaktionen glæder vi os til at dufte til den nye Chloé-parfumen – mon det bliver en ny signaturduft, der kan tage over for brandets signaturduft fra 1975 med den ikoniske sløjfe, der næsten uden undtagelse står – eller har stået – på enhver kvindens badeværelseshylde?