I samarbejde med støtteorganisationen War Child i Storbritannien lancerer Stella McCartney to T-shirts i den gode sags tjeneste, hvor hele indtægten fra salget går til udsatte børn og deres familier i krigsramte områder.
Stella McCartney har tidligere gået det gode formåls ærinde med sit store engagement inden for dyrevelfærden, og nu melder hun og brandet sig endnu engang på banen for den gode sags tjeneste.
Læs også: Emma Watson gik forrest i anledningen af ‘International Women’s Day’
Nu lancerer Stella McCartney nemlig to spritnye limited edition T-shirts, en til kvinder og en i børnestørrelse, til fordel for udsatte børn. T-shirtsne lanceres som led i et samarbejde med støtteorganisationen War Child i Storbritannien, en velgørenhedsorganisation der arbejder med beskyttelse af og forbedringer af livsvilkår for udsatte børn og deres familier i krigsramte områder som Irak, Afghanistan, Syrien og Den Centralafrikanske Republik.
Læs også: CSR: Her er ELLEs guide til bæredygtig mode
De fine designs på T-shirtsne er inspireret af illustrationer og tegninger af børn, som er blevet indsendt i forbindelse med kunstprojektet “Draw Me To Safety”. Projektet blev lanceret første gang i forbindelse med et tidligere projekt i kampen mod sexuelle forbrydelser i krige og konflikter tilbage i 2014 i samarbejde med FN’s særlige udsending, Angelina Jolie.
T-shirtsne kan købes online hos Stella McCartney og koster omkring 560 kroner for voksenmodellen og 260 kroner for børnemodellen.
Se T-shirtsne og de meget fine print inspireret af illustrationer tegnet af børn i galleriet.
Psst… Brug pilene i galleriet eller ‘swipe’ dig igennem.