Mode

Sports Illustrated bryder kropsidealer og alder med ny kampagne

- 10/02/2016

Det amerikanske magasin, Sports Illustrated, byder i dette februar nummer på langt mere end blot unge og slanke modeller. I forbindelse med promovering af linjen Swimsuits for All pryder skønne, kurvede og nu også ældre kvinder magasinet.

Når vi tænker Sports Illustrated, tænker vi straks store navne som Tyra Banks, Hannah Davis og smukke, atletiske kvinder vi alle sukker misundeligt over.

Dette februar nummer er dog langt fra disse kropsidealer, og de unge og slanke modeller er skiftet ud med smukke, kurvede og ældre kvinder. Dette sker i forbindelse med promovering af mærket Swimsuitsforall, hvor Sports Illustrated har valgt at støtte op om kampagnen #Swimsexy. 

Læs også: TOPSHOP lancerer SS16 denim kampagne

Swimsuits for All forsøger at skubbe grænsen for nutidens kropsidealer, og vil fortsat sigte mod mere positivitet omkring enhver form for kropstype. Det er bestemt ikke sidste gang vi ser til skønne, kurvede kvinder i magasinet! 

Med 56 årig Nicola Griffin i front bliver der klart bevist, at skønhed og det at føle sig sexet kender til hverken alder eller størrelse.

Ifølge Adweek.com udtaler Nicola Griffin:
“People think you lose your sex appeal as you get older—but that’s a myth.” I’ve never felt sexier.”

Stort cadeau til Sports Illustrated og de seje kvinder!  

Se kampagne videon lige her!

Se Behind the scenes med Ashley Graham, Nicola Griffin og Philomena Kwao lige her..

I galleriet nedenfor kan du se billeder af de skønne modeller i den spritnye kampagne for Swimsuits for All.

Psst… klik eller ‘swipe’ dig igennem billederne.