Pieces introducerede for nyligt et nyt logo, der understøttes af de fineste prikker som brandets nye signatur. Og dét fejrer Pieces hele sommeren, hvor du bl.a. kan møde dem og deres prikkede maskot i form at gammel Volkswagen fra 1973 med prikker til årets Roskilde Festival...
I april 2016 introducerede Pieces et helt nyt logo, som med et mere simpelt udtryk, understøttes af de fineste prikker.
Det tidligere Pieces-logo har været med fra starten, hvor brandet kun havde fokus på accessories, men da dette nu har ændret sig, er der selvfølgelig også brug for et nyt logo og en ny brandsignatur.
Pieces er nemlig ikke længere kun et accessorie-brand, men et ready-to-wear fashion brand, som er til for at fuldende den stilbevidste unge piges look fra top til tå med alt fra tøj til accessories.
Det var derfor det helt rigtige tidspunkt for Pieces at ændre deres visuelle identitet, som symboliserer tidløshed, klassiske toner og simpelhed.
For at fejre det nye logo og brandets nye identitet har Pieces fundet en gammel Volkswagen fra 1973 frem, der vil agerere maskot for brandet igennem hele sommeren. Den hvide Volkswagen har fået en prikket-makeover, der vil gøre den genkendelig på dens vej igennem det danske land.
Pieces har valgt den prikkede Volkswagen som maskot, fordi den er den perfekte bil til en sjov roadtrip med veninderne, hvor man udlever drømme og nyder friheden til at være sig selv – og dermed det helt rigtige symbol for Pieces nye visuelle retning.
Den prikkede maskot har allerede besøgt SPOT festival, Distortion, North Side, og hvis du befinder dig på årets Roskilde Festival kan du opleve den på egen hånd.