Så er det igen ved at være den tid på året. H&Ms Studio-kollektion er i butikkerne lige om lidt, og vi sidder klar på sekundet. Se alle styles nu og udpeg dine favoritter!
Traditionen tro lancerer H&M en Studio-kollektion i forbindelse med den nye sæson, og nu får vi endelig den længe ventede nye kollektion at se!
Hvor H&Ms S/S 2019-Studio kollektion bød på glamour og safari skal vi til efteråret og vinteren en tur til New York, hvor vi vil iklæde os den dramatiske kollektion i efterårets måske smukkeste farvepalette.
Kollektionen har fået navnet “Magical Realism”, og den emmer af feminin spiritualitet med sine skarpe skræddersyede styles, lette silkekjoler og klassisk strik.
Kampagnen er fotograferet af Christian MacDonald og stylet af Ludivine Poiblanc, som også har været kreativ konsulent på kollektionen – og med modellen Adut Akech i New Yorks altid energifyldte gader, kan vi ikke vente med selv at gå ombord i kollektionen, som vi kan få fingrene i den 5. september 2019.
I Danmark lanceres kollektionen i H&M’s flagship store på Amagertorv i København og på hm.com.
Udover det åbenlyse skønne i kollektionens mange fine styles, blev vi også særligt begejstrede over at høre H&M’s tanker bag dette års A/W Studio-kollektion, hvor bæredygtighed (selvfølgelig) spiller en rolle:
“Vi blev inspireret af lysten til at finde hverdagens magi. Hver style i denne kollektion er designet til den moderne kvinde, der søger langvarigt og tidløst tøj, som også har et blødt spirituelt element. Der er så mange garderobe-klassikere i denne kollektion, der kan styles til at passe ind i en urban livsstil, og som vil holde i mange år frem.”, lød det fra H&Ms Studio Concept Designer, Angelica Grimborg.
Læs også: Uniqlo lancerer stilsikker efterårskollektion med tidligere Hermés-designer – se alle styles her.
Og endnu gladere blev vi, da vi lærte, at kollektionen desuden er tiltænk som en hyldst til kvinder – hvad vi jo i øvrigt bestræber os på at gøre hver dag på ELLE:
“Denne kollektion er en fejring af den moderne kvinde. Hun er fri, stærk og selvsikker. Hun klæder sig for sig selv med et miks af klassiske silhuetter og mere avantgarde pieces. Vi valgte at fotografere kampagnen i New Yorks travle gader – en smeltedigel af energi og diversitet – for at repræsentere sjælens frihed, styrke og energi”, siger Stylist og Creative Consultant, Ludivine Poiblanc.
Gå i krig med det store galleri herunder, der indeholder hele kollektionen (hvis priser spænder mellem 185 og 1.850 kroner) og glæd dig til at tilføje dine favorit-styles til garderoben allerede fra den 5. september 2019: