Creative Director hos Gucci, Alessandro Michele, har endnu en gang tænkt ud af boksen, og ud af det er der kommet et underholdende talkshow med James Corden i værtpositionen og blandt andre Harry Styles og Dakota Johnson – samt deres beloved tasker – som gæsterne. Læs mere om Guccis nye talkshow og se de underholdende klips i artiklen herunder.
Et Gucci-talkshow? Yes, du hørte rigtigt!
I Guccis nyeste kampagne har Creative Director, Alessandro Michele, tænkt ud af boksen og kreeret et talkshow, kaldet ’Gucci Beloved Talkshow’.
Talkshowet tager udgangspunkt i James Cordens ’late-night show’, og det er selvfølgelig også ham, som agerer vært. Fotografen og instruktøren bag kampagnen er Harmony Korine, og showet byder blandt andet på kendisser som sanger og skuespiller Harry Styles og skuespillerinde Dakota Johnson – og selvfølgelig deres beloved håndtasker.
Læs også: 18 vilde kjoler, der vandt den røde løber
”Vi valgte at vise konceptet af ’beloved’ på ironisk vis i kampagnen inspireret af, hvordan tasker er protagonisten i mit og mange andres liv. Meget ofte er disse kreationer navngivet efter indflydelsesrige kvinder, og det er netop fordi, at de har skønne personligheder, at vi i industrien gav dem disse magtfulde navne; og nu har vi dem i et show og har leget med idéen om, at der er to stjerner: tasken og talentet,” fortæller Alessandro Michele om tanken bag talkshowet.
Læs også: 13 festlige sommerkjoler til vores lockdown comeback
Taskerne i talkshowet er en del af Guccis Beloved-linje, som er en reference til modehusets fortid. Hver taske er designet af Alessandro med tanken om at nyskabe historiske tasker, så de kan blive brugt igen og igen uafhængigt at trends og sæsoner. Du kan sikkert blandt andet nikke genkendende til Guccis ikoniske Dionysus-taske, Gucci Horsebit og GG Marmont-tasken.
Læs også: H&Ms nyeste designsamarbejde sender os øjeblikkeligt syd på
Du kan se de sjove klips fra den underholdende talkshow-kampagne herunder.