Mode

McQ løsriver sig fra Alexander McQueen og får nyt logo

- 16/07/2015

McQ Alexander Queen lancerer på rebelsk og nytænkende vis deres kommende AW15 kampagne med nyt logo og ny identitet.

McQ Alexander Queen annoncerer en spritny brand-identitet med nyt logo og en cool AW15 kampagne. 

Modehuset Alexander McQueens underbrand McQ Alexander McQueen redefinerer derved sig selv som et mere uafhængigt og selvstændigt brand og bliver nu til McQ. 

Læs også: Lily-Rose Depp er nyt ansigt for Chanel

Sådan ser den kommende McQ AW15 kampagne blandt andet ud:

Foto: Harley Weir

Det er med rebelske undertoner helt i ånd med brandets attitude, at McQ ‘løsriver’ sig fra moderbrandet. Stærkest kommer det til udtryk i det nye og rå logo, hvor kun ‘McQ’ er ladt tilbage, og alt andet er overstreget.

Det nye udtryk redefinerer forholdet mellem Alexander McQueen og McQ. 

Læs også: J. W. Anderson skal give Coca-Cola Light den næste makeover

McQ’s AW15 kampagne lanceres til august, og vi glæder os allerede til at se, hvad det ‘nye’ McQ byder på!

Det er som bekendt kampagne-sæson, og vi har samlet alle de bedste kampagner for den kommende sæson her i galleriet. 

Psst… Brug pilene i galleriet eller ‘swipe’ dig igennem.