Mode

Farfetch.com introducerer nyt ‘Store to Door in 90 minutes’-koncept i samarbejde med Gucci

- 12/04/2017

Net-shoppen Farfetch.com er i rivende udvikling med at sætte nye standarder for e-shopping. Første skridt mod at blive den førende 'Store of the Future' er et eksklusivt samarbejde med Gucci, hvor man kan få sine nye sager bragt inden for 90 minutter.

Net-shoppen Farfetch.com har netop løftet sløret for et af de første skridt på deres rejse mod at blive den førende ‘Store of the Future’. I et eksklusivt samarbejde med modehuset Gucci lancerer Farfetch.com nemlig et banebrydende ‘Store to Door in 90 minutes’-koncept, der giver kunderne, der shopper Gucci på Farfetch.com, at få leveret de luksuriøse varer lige til døren inden for blot 90 minutter. 

Læs også: Kvinden bag Net-A-Porter, Natalie Massenet, skal skabe net-shopping magi for luksuswebshoppen Farfetch

Bag det eksklusive samarbejde står pionér og modeentreprenør Dame Nathalie Massenet, der er tidligere ejer og stifter af online shoppe-paradiset, Net-a-Porter. Dame Nathalie Massenet blev for kun et par måneder siden head-hunted som ny bestyrelsesformand af The Farfetch Group, der står bag Farfetch.com. Her skal hun hovedsageligt bruge sine mange års brancheerfaring, sine teknologiske kompetencer og sin forretningssans inden for net-shopping, og dermed hjælpe Fatfetch.com med at bringe net-shoppen til nye modehøjder.

Se også: Farfetch: Se de nye (ekstra) sjove emojis enhver fashionista må eje!

Og allerede nu viser hun sit værd med dette netop offentliggjorte samarbejde med Gucci. Det nye ‘Store to Door in 90-minutes’ initiativ gør det muligt at købe sin Gucci-vare via Farfetchs app eller på vanligvis på Farfetch.com. Herefter vil de blive leveret direkte fra en af det italienske modehus’ butikker, så man kan stå med sine fine nye sko eller drømmetaske indenfor blot 90 minutter! Med andre ord er en hver cyber-shoppende fashionistas bønner blevet hørt. Indtil videre er funktionen dg kun tilgængelig i 10 byer: London, New York, Dubai, Los Angeles, Madrid, Miami, Milan, Paris, Sao Paulo and Tokyo – men mon ikke der ville være en fidus i også at inkludere København på denne liste indenfor den nærmeste fremtid? 

Men dette er ikke det eneste initiativ dygtige Dame Nathalie Massenet og hendes partner, bestyrelsesformand José Neves, har igangsat. De har nemlig allerede gang i et andet projekt for Farfetch under navnet ’Store of the Future’.

’Store of the Future’ er endnu ikke lanceret, men vil i fremtiden blive et system, der kommer med skræddersyede teknologiske løsninger for hvert enkelt brand, i hvert land og til hver enkel butik. Dette skal være med til at personliggøre oplevelsen for den enkelte kunde og hjælpe butiksmedarbejderne til at give kunden en unik oplevelse.

Der hersker ingen tvivl om, at Dame Nathalie Massenet er innovativ og i samarbejde med José Neves, tegner det allerede til, at de to nye kompagnoner kommer til at føre Farfetch og måden, vi shopper online, til endnu usete højder. Vi kan i hvert fald slet ikke vente med at se, hvad fremtiden bringer for net-shoppen med den kreative og teknologibevidste forretningskvinde i spidsen!

ELLEs nyhedsbrev