De populære Havaianas-sandaler er blevet fortolket af det danske brand Rotate og lanceres i tre nye versioner.
De fleste har eller har haft et par Havaianas-klipklappere i skogarderoben derhjemme.
De populære klipklappere er lanceret i et hav af farver og mønstre gennem tiden og er en klassisker hvert år i modebilledet, når kalenderen siger sommer.
Onsdag den 4. maj er Havaianas klar med et nyt samarbejde med det danske brand Rotate, hvor de to kreative direktører og grundlæggere bag brandet, Jeanette Madsen og Thora Valdimars, har designet tre nye varianter af de klassiske klipklappere.

Om samarbejdet fortæller Thora og Jeanette:
“De ikoniske klipklappere har altid været en fast bestanddel af vores garderober, og vi er begge blevet kendt for at bruge klipklappere sammen med sommerkjoler for at skabe et look, der er indbegrebet af den københavnske pige. Da vi fremviste vores første Rotate-kollektion, var to af vores looks parret med klipklappere fra Havaianas, ligesom som vi selv havde dem på mellem shows under den københavnske modeuge – og den dag i dag er det stadig et af vores mest genkendelige street style looks”.
Havaianas x Rotate-kollektionen lanceres online og i udvalgte butikker verden over 4. maj 2022 og koster 350 kroner.