Kunst og design bliver sammenflettet på mest fashionable vis, når Gucci lancerer #GucciHallucination kollektionen, som består af eksklusive sweatshirts og t-shirts, der bliver solgt i begrænset omfang.
#GucciHallucination er navnet på den nye kollektion fra det italienske luksus-mærke, Gucci. Kollektionen indfatter ni af sæsonens fineste sweatshirts samt t-shirts, som hver genfortolker kunstværker af kunstneren Ignasi Monreal.
Den unge, spanske designer har senest stået bag Guccis reklamekampagner, og de drømmende, digitale kunstværker fra kampagnen går igen på Spring/Summer-kollektionens styles.
Og hver gang Gucci tager endnu et skridt i modeindustrien, gør de det absolut helhjertet. For at skabe ekstra hype omkring den nye kollektion, bliver hver style nemlig kun solgt i ekstremt begrænset omfang. Du skal derfor være hurtig, hvis du vil sikre dig en af de 200 t-shirts (200 af hver t-shirt) og en af de 100 sweatshirts (100 af hver sweatshirt).
Læs også: Rimowa x Supreme står bag sæsonens hotteste kufferter
Hvis du troede, at Gucci stoppede her, så tog du fejl. For hvis du er en af de heldige til at få fingrene i en style, så får du sendt den nummeret hjem, og dit køb bliver tilmed leveret til dig i en særlig indpakning med Ignasi Monreals kunstværk på – Gucci gør aldrig noget halvhjertet!
Siden der her er tale om en fashionabel forening af kunst og mode, har Ignasi Monreal derudover også skabt et farverigt kunstværk, der kan opleves ved Londons berømte gade, Brick Lane. Hvis du er i London eller planlægger en tur dertil, er det i hvert fald værd at tjekke ud – mon du kan få et Gucci regram hvis du står iført et item fra kollektionen foran kunstværket på muren? Det tror vi!
Den begrænsede kollektion kan udelukkende købes på Guccis webshop netop nu så skynd dig at klikke dig ind og shop i det digitale modehus!
Swipe dig gennem de dagdrømmende kampagnebilleder samt se hele den androgyne kollektion i galleriet herunder og lad dig forføre af Guccis hallucinerende univers…