Mode

Ganni i nyt samarbejde med ikonisk brand: Her er frakken, vi ønsker os dette efterår

- 01/11/2022

Der er fart over feltet hos Ganni, og nu er det danske brand klar med endnu et samarbejde. Denne gang med et ikonisk brand og en helt særlig frakke.

Hvis der er noget, der har været altoverskyggende for Ganni i 2022, er det brandets evne til at indgå designsamarbejder med nogle af verdens største brands – og præsentere den ene cool kollektion efter den anden.

I sidste uge løftede Ganni sløret for deres første samarbejde med et skønhedsbrand og ovenikøbet med et af de største amerikanske af slagsen, nemlig Submission Beauty.

Gannis kavalkade af cool designsamarbejder startede med et sneakers-samarbejde med New Balance tilbage i april, som blev revet væk i samme sekund, det landede i butikkerne og online.

Derefter fulgte samarbejdet med det ikoniske Y2K-brand Juicy Couture, det amerikanske skomærke Scholl og i forbindelse med den københavnske modeuge et samarbejde med Levi’s med Emma Chamberlain i front for kampagnen.

 

Og nu runder Ganni så året af med endnu et designsamarbejde. Denne gang med det ikoniske britiske mærke Barbour, som er særlig kendt for deres overtøj.

Kollektionen består af 9 styles, heriblandt to frakker, fire jakker, en nederdel og to cool hatte. Alle karakteriseret ved at bære præg af Barbours tidløse design, men selvfølgelig med et Ganni-twist. 

Kollektionen er tilgængelig fra den 1. november i butikkerne og på Gannis webshop og koster fra 399 kroner – 3.499 kroner.

Herunder kan du kampagnebillederne.  

Læs ogå

Shoppegalleri: 10 lange frakker, vi gerne vil tilbringe vinteren i