Mode

Det handler om at være unik

- 23/02/2010

It’s My Time er navnet på Benettons vinterkampagne 2010/11, hvor udstråling og personlighed slår stil og udseende skakmat.

It’s My Time er navnet på Benettons vinterkampagne 2010/11, hvor udstråling og personlighed slår stil og udseende skakmat.

Unge mennesker fra hele verden inviteres af Bentton til at deltage i konkurrencen om at blive modehusets kampagnemodel for vinteren 2010/11, og konkurrencen foregår via en casting-kampagne, hvor deltagende kan skinne igennem på personlige billeder og filmstreams uploadet på www.benetton.com eller på den dertil oprettede youtube-side.

I bedømmelsen er det hverken høje kindben eller lange milelange stænger, der kigges efter. I stedet leder en kompetent jury efter unge mennesker med visioner, drømme og håb, der kan blive blandt de tyve finalister, som i sidste ende flyves til New York, hvor vinterens reklamekampagne skal skydes i hus af fotograf Johs Olins.

Du kan læse mere om kampagnen eller melde dig som deltager i februar måned her.