Skønhed

Få et stænk af det hypede luksusbrand Loewe

- 08/09/2016

Det hypede luksusbrand Loewe lancerer nu deres første duft inspireret af 'the morning after'. Læs mere om tankerne bag den nye duft her.

Siden Creative Director, Jonathan Anderson overtog styringen i det spanske modehus, har det været alle fashionistaers drøm, at få fingrene i noget fra Loewe, da et Loewe-item virkelig formår at fuldende ethvert outfit. Og har du ikke mulighed for at investere i den absolutte it-taske The Puzzle Bag, så kan du nu, bogstaveligt talt, få et lille stænk af det hypede luksusbrand. 

Loewe lancerer nemlig deres helt egen og første parfume, der med udgangspunkt i ideen om ‘The morning after’ udkommer i to udgaver: en til mænd og en til kvinder. 

Duften udforsker og fortolker begreberne ‘renhed’ og ‘usikre løfter’, som der ofte forbindes med de første timer efter det første intime møde mellem to mennesker. 

Læs også: Så meget har Bridget Jones ændret sig.. og derfor elsker vi hende stadig! 

Creative Director, Jonathan Anderson fortæller selv om den nye duft: 

“Det er et meget personligt projekt for mig. Jeg har brugt enormt meget tid på at arbejde på det, fordi det er noget, som jeg virkelig tror på. Frem for alt, ville jeg gerne have, at duften skulle føles troværdig, og give en organisk fornemmelse af hvad LOEWE står for i dag.”

Se også: Her åbner Hérmes ny butik i Danmark 

Den nye Loewe-duft vil lande i butikkerne i efterået 2016. Og her på ELLE glæder vi os så meget til at dufte af Loewe og luksus. 

Hvis du vil se mere til det hypede luksusbrand, så har vi samlet nogle streetstyle billeder af Loewes mest ikoniske taske, The Puzzle Bag, til dig i galleriet.