Skønhed

Kate Moss viser 80’er-stil i ny Rimmel-reklame

- 15/01/2014

Modellen Kate Moss fejrer sin 40 års fødselsdag ved at være aktuel i en reklame for Rimmel.

Hun runder snart det skarpe hjørne med sine 40 år, og Kate Moss lægger lige i øjeblikket an til fødselsdagen den 16. januar på Necker Island i det Caribiske Hav. Men modellen overrasker på ingen måde ved også at være aktuel i en kampagne i forbindelse med den runde dag. Den 39-årige model har nemlig fundet sin indre rock chick frem som frontfigur i Rimmels seneste skønhedskampagne for ScandalEyes Rockin’ Curves Mascara.

Se Kate Moss topløs på forsiden af Playboy her

Her poserer hun i nittebesat læder og jeans med print tilsat en pjusket frisure, smokey eyes og en masse attitude. På et af billederne lægger hun mascara med en jukebox som spejl, og på et andet står hun i bedste grunge-stil med en gruppe af tatoverede rockere.

Johnny Depp og Kate Moss er sammen igen. Læs hvordan her

“Ingen kan udtrykke den kantede rock chick-stil som Rimmels ambassadør Kate Moss. Det gør hende til den perfekte ansigt til ScandalEyes Rockin’ Curves,” siger talsmanden for Rimmel til Daily Mail.

Kate Moss er født i London og blev opdaget i JFK-lufthavnen som 14-årig. I dag er hun en af årtiets mest ikoniske modeller og har samarbejdet med Rimmel siden 2001.

“I den markante reklamekampagne tilfører Kate noget seriøs attitude med pjusket hår, trutmund, store, rockede dukkevipper og en nittebesat lædervest, man ville dø for at gå i. Hun styrer London-looket!,” siger talsmanden.

Omkring det seneste produkt knytter skønhedsmærket også en kommentar.

“Vinterens heftige retro-rock tendens kræver et vildt vippe-look. Gør dig klar til at styre vipperne med en heftig og klar sort nuance,” lyder det.

I 2011 skabte og lancerede Kate Moss sin succesrige Kate Moss for Rimmel kollektion af læbestifter, som hun siden har efterfulgt af en række af andre populære kollektioner.