Celebrity

Se billederne: Mads Mikkelsen og Millie Bobby Brown stjal rampelyset sammen

- 10/05/2023

Den duo havde vi ikke lige forventet at se sammen.

Der er intet som at være vidne til et blomstrende venskab blandt stjerner, som man holder af.

Tænk bare på Emma Stone og Jennifer Lawrence, Olivia Coleman og Helena Bonham Carter og ikke mindst Ian McKellen og Christopher Lee, som ikke er blege for at lufte deres autentiske venskaber med hinanden.

Og nu er der måske et andet kendisvenskab under udvikling – og så endda med en dansk stjerne.

For da Comic Con i Osaka, Japan i weekenden slog dørene op til den tre dage lange messe, havde arrangørerne inviteret en perlerække af internationale stjerner til at deltage i åbningsceremonien. Heriblandt danske Mads Mikkelsen og britiske Millie Bobby Brown. 

Sammen indtog ‘Druk’-stjernen og ‘Stranger Things’-skuespilleren scenen for at ringe messen ind, og billederne af de to sammen gik hurtigt sin runde på internettet, hvor flere bed mærke i den kemi, de to øjensynligt havde sammen. Det har fået flere online til at drømme om en film eller serie med de to vellidte stjerner.

Med store smil og interne jokes var det da også tydeligt, at de to havde det sjovt sammen på scenen.

Når nu hvor Brown for nylig har kastet sin kærlighed på et joggingsæt fra danske Rotate, kunne hun da også ligeså godt fuldende sin nordiske æra med en god, dansk kammerat.

Og hvorfor ikke Mads Mikkelsen, der bestemt ikke er bleg for at lufte sin humor, og som de seneste par år for alvor har markeret sig internationalt med sine roller i både den Oscar-vindende ‘Druk’ og Harry Potter-filmen ‘Fantastiske Væsner’ og snart er aktuel i filmen ‘Indiana Jones and the Dial of Destiny’.

Også på modefronten har han gjort sig bemærket, da han tidligere i år ganske overraskende gik viralt for sin stil ved Zegnas show under herremoden i Milano. 

Om vi får det nye vennepar at se sammen på skærmen er ikke til at sige. Men man kan vel håbe.

Læs ogå

Millie Bobby Brown spottet i prisvenligt sæt fra populært dansk brand