Monki har netop annonceret, at de er hoppet med på make-up bølgen, hvilket betyder, at du fra marts 2016 vil kunne købe både make-up og kosmetik i alle Monki's butikker. Få et eksklusivt smugkig på kollektionen her...
Den svenske butikskæde, Monki, som i 2008 blev en del af H&M koncernen, har valgt at tage skridtet videre og udvide udvalget i butikkerne. Det vil sige, at du fra i slutningen marts 2016 kan få fingrene i Monki’s splinternye make-up kollektion, som er designet til at passe perfekt ind i livet hos den moderne pige.
”Hos Monki elsker vi make-up, men det skal være som en metode til at sætte lidt kulør på hverdagen. Vores make-up, er, ligesom vores tøj, ikke baseret på, at du skal dække dig til, men på, at du skal vise og udforske din egen personlige stil.” – udtaler Monki’s beauty konceptmanager, Minna Guan i pressemeddelsen. Hun fortsætter med: ”Vi ønsker at tilbyde noget nyt og spændende. Make-up kan have så stærk og kraftig en virkning, og det er præcis den oplevelse, vi ønsker at give vores kunder.”
Læs også: Ganni lancerer limited edition sneakers på Mytheresa.com
Konceptudviklerne og designerne har udviklet kollektionen på baggrund af den filosofi, at det skal være den perfekte kombination mellem praktisk og sjov, hvilket blandt andet kommer til udtryk i nogle af produkternes navne, såsom ‘Get Lippy’-læbestift, ‘Nailed it’-neglelak og ‘Lash lash baby’-mascara.
For, at de kreative navne ikke skulle være nok, er emballagen designet af Monki i samarbejde med illustratoren, Santtu Mustonen, som er kendt for at designe organiske og naturlige mønstre med innovative og digitale teknikker.
Læs også: Vero Moda SS16: Mød Lily Allens stylist eksklusivt
Monki’s nye make-up kollektion vil være tilgændelig i Monki’s butikker fra slutningen af marts 2016, og her på ELLE.dk har vi – helt eksklusivt – fået lov til allerede nu at give et sneak peek af kollektionen og vise de finurlige kampagnebilleder i galleriet.
Psst… klik eller ‘swipe’ dig igennem billederne.