Det ikoniske denimmærke, Wrangler, startede oprindeligt i 1904 med at fremstille jeans specielt til cowboys og rodeobrug. Selvom tiderne har forandret
Det ikoniske denimmærke, Wrangler, startede oprindeligt i 1904 med at fremstille jeans specielt til cowboys og rodeobrug. Selvom tiderne har forandret sig, og jeans er blevet allemandseje, bevarer Wrangler stadig originaliteten og the true American feeling.
Blue Bell er blevet introduceret, som er deres premium linje, der i år blev priset ved Cannes Lion Festivalen. Wrangler Blue Bell vandt hele fire priser for deres Spring/Summer 2010 hjemmeside, hvor der blandt andet blev gjort brug af biografiske special effects, interaktiv teknologi og den legendariske model Tony Ward.
Dertil modtog Wrangler en pris for deres Red reklamekampagne, som er meget kraftfuld og rå, hvor man kan se kvinder og mænd i næsten krigeriske stillinger omgivet af stormende, rødt støv.
Psst … Cannes Lions-festivalen er en årlig begivenhed, som hylder reklame-, film- og marketingfolk, der mødes fra hele verden med deres kreative inputs.