Fra lille korset firma til internationalt succes brand
I 2011 er det 125 år siden Triumph startede som et lille, familieejet korsetfirma i en lade i Tyskland.
Med seks symaskiner og medarbejdere, som arbejdede på at skabe smukt lingeri med den perfekte pasform til modebevidste kvinder.
I 1920’erne går salget af korsetter kraftigt ned og Triumph følger naturligvis med udviklingen og begynder at designe Bh’er.
Senere i 1960’erne introducerer Triumph bestseller bh’en Doreen som stadig sælger over 1 mio. eksemplarer om året.
I 2000’erne udmærker Triumph sig igen som innovativ markedsleder, da de lancerer den populære Shape Sensation linje, med shape wear som både opstrammer og former uden at gå på kompromis med komfort og design, som jo har været Triumphs kerneværdier siden 1886.
Triumph sælges i dag i 120 lande og gennemgår lige nu en markant udvikling i design og strategi, som viser helt nye takter fra det historiske og succesfulde brand.
Så Tillykke med fødselsdagen til Triumph!