Tiger Of Sweden og Louis Nielsen lancerer samarbejde ...
Louis Nielsen har før arbejdet sammen med både Sand, REDGREEN, Karen Millen og Tommy Hilfiger om nogle flotte brillekollektioner, og nu gør de det igen. Denne gang er valget faldet på det svenske mærke, Tiger of Sweden.
Den nye kollektion, som er i butikkerne allerede nu, er kendetegnet ved det ikoniske og skandinaviske udtryk, som kendetegner Tiger of Sweden. Nedtonet elegance og et rent design spiller den afgørende hovedrolle. “Tiger of Sweden er virkelig ‘in’ i disse år, og vi er naturligvis meget glade for at kunne tilbyde kunderne dette stilsikre brand”, siger chefoptiker Mikael Jessen.
Kollektionen består af 26 stel til både kvinder og mænd, og farver følger efterårets og vinterens trends – brun, oliven, rød, sort, sølv og guld. De nye briller henvender sig til alle, som sætter pris på Tiger of Swedens lækre design, samt enkle, rene og elegante linjer.
Så hvis du står og mangler et par briller, så er der vist ingen tvivl om, hvilken vej du skal kigge…