Mobning er desværre et alt for udbredt fænomen, men nu går topmodellerne Miranda Kerr, Lily Aldridge og Martha Hunt aktivt ind i kampen med deres opbakning til denimmærket Mother's anti-mobbe kampagne, der er skabt i samarbejde med Kind Campaigns.
Mobning fylder stadig alt for meget i rigtig mange mennesker liv, og det besluttede denimmærket Mother at gøre noget ved.
I samarbejde med non-profit organisationen Kind Campaign, der har til formål at skabe opmærksomhed omkring den negative effekt ved piger, der mobber hinanden, har de skabt en cool antimobbekampange med tilhørende T-shirts og sloganet “Play Nice”.
Læs også: Gigi Hadid for Topshop: Se kampagnevideoen
Og nu har det gode budskab og kampen mod mobning fået en endnu større målgruppe. Victoria’s Secret englene Miranda Kerr, Lily Aldridge og topmodel Martha Hunt er nemlig gået aktivt ind i kampen mod mobing og har spredt det gode budskab på Instagram iført de seje t-shirts med teksten “Play Nice” efterfølgt af rørende tanker om det omfattende og hjerteskærende problem, mobning er.
Martha Hunt skrev blandt andet følgende på sit Instagrambillede: “Det er hårdt at vokse op. Mobning er et stort problem, og meget af det starter netop her. Vi skal bruge de sociale platforme til at sprede positivitet ud til alle vores piger.”
Læs også: Oplev Peachoo+Krejberg på modeudstillingen ‘Dark Angels’ i København
Mother var dybt berørte over Kind Campaigns initiativ og tøvede ikke et sekund med at indgå et samarbejde. “Vi var meget rørte over de mange historier fra børn og voksne, der lever med de smertefulde omstændigheder omkring det at blive mobbet og som resultat føler, at de ikke er gode nok,” udtalte Mother’s medstifer, lela Becker.
Mother’s og Kind Campaigns kampagnesamarbejde indebærer blandt andet, at der doneres 20% af salget for hver af de seje “Play Nice” T-shirts.
Du kan se mere om det seje samarbejde her, og i galleriet kan du se Kerrs, Hunts’ og Aldridges seje Instagrambilleder.
Psst… Brug pilene i galleriet eller ‘swipe’ dig igennem.