En udvalgt gruppe af danske kvinder og fashionistaer lod sig i sidste uge forkæle med oplevelser for alle sanser til Secret Boudoir på Moltkes Palæ.
En udvalgt gruppe af danske kvinder og fashionistaer lod sig i sidste uge forkæle med oplevelser for alle sanser til Secret Boudoir på Moltkes Palæ, hvor de involverede luksusbrands blev præsenteret i en overdådig og overraskende iscenesættelse.
Tine Willumsen fra Above & Beyond, der ejer konceptet Secret Boudoir og er forretningskvinden bag den strategiske alliance mellem aftenens 12 partnerbrands, er på en mission om at tilføre København et event, der kan måle sig med, hvad der laves i Paris, Milano og New York.
Partnerskaber, der skaber synergier og fokus på unikke kundeoplevelser, er tankegangen bag Secret Boudoir, og konceptet tog de inviterede kvinder med storm.
“At dømme efter gæsternes begejstrede reaktion da de kom ind i de totalt transformerede saloner på Moltkes Palæ, lykkedes missionen. De lod sig virkelig opsluge af Secret Boudoirs magiske verden af luksus og levende modeller iklædt de lækre produkter udstillet under temaet ‘Amour Fou'” fortæller Tine Willumsen og fortsætter:
“Vores gæster blev desuden inviteret ind i det nye Sensory Boudoir hvor partnernes produkter kunne prøves, smages, høres og duftes. Luksus skal leves og føles – Secret Boudoir er som at bevæge sig ind i Vogue, selv deltage og mærke magien”.
Secret Boudoir viste mange facetter af luksus. Der var lingeri fra Valisere, det helt nye lydprodukt A9 fra B&O Play, sko og tasker fra YSL og Valentino, ure fra Harry Winston, smykker fra Reeslev, pelse fra Sten Bergström og parfume fra Jimmy Choo. Sidst men ikke mindst sørgede A XOCO by Anthon Berg og Diageo med Tanqueray 10 for at forkæle gæsternes smagssans, mens forlaget Lindhardt & Ringhof stod for aftenens hemmelige “special guest appearance” i skikkelse af den succesfulde forfatter Iselin C. Hermann, og Green Square havde leveret de smukke antikviteter.
Se billeder fra aftenenen – samt gæsterne på den røde løber – i galleriet.