Mode

Se Mathilde Gøhler, hendes mor og lille Kenya i front for Mos Mosh

- 22/08/2016

Tid, familie, glæde og kærlighed. Der bliver lagt vægt på nærvær og autenticitet i Mos Mosh' efterårskampagne, som er skudt på Sicilien. Med model Mathilde Gøhler, datteren Kenya og hendes mor i front, hylder jeansmærket de tre generationers sammenhold og kærlighed til hinanden.

I en hektisk hverdag har vi behov for at dyrke de ting, vi til daglig er i underskud af: Tid og nærvær til at nyde glæden ved livets små mirakler. Som f.eks. dét at være samlet som familie på tværs af generationer og mødes omkring et måltid eller madlavning.

Derfor sætter jeansmærket Mos Mosh i deres efterårskampagne netop spot på disse ting. Jeansmærket har arbejdet sammen med Mathilde Gøhler før, og tager altid udgangspunkt i hendes liv, som det ser ud lige nu. Mathilde fortæller:

”Remee har været med i kampagnen i foråret, og denne sæson er det min lille datter og min mor. Det er fantastisk at føle sig som en del af MOS MOSH-familien, og det er helt ærligt sådan, det føles”.

Se også: Mathilde Gøhler og Remee i front for Mosh Mos

Ved at dykke ned i Mathilde Gøhlers liv og portrættere de ting som er vigtige for hende her og nu, forsøger Mos Mosh’ kampagner at skabe en autenticitet, vi som forbrugere kan spejle os i. Mens kampagnen blev skudt, lærte Mos Mosh-teamet endda på egen krop, hvad det vil sige at finde glæden i de små ting og nyde nuet i fællesskab. En siciliansk madmor lærte dem nemlig om den siciliansk madkunst, og hun kom derfor også med i den nye kampagne.

Læs også: Alt om Mathilde Gøhler her!

Vi har samlet alle de smukke billeder af Mathilde Gøhler, Mathildes mor og lille Kenya i galleriet.