Michael Kors er aktuel med to nye kampagner, hvor temaet er det glamourøse jetsetterliv. Den danske model Freja Beha er ny kampagnemodel for 'Michael Kors Collection', og her kan du bl.a. se de første kampagnebilleder skudt af den berømte billedskaber Mario Testino.
Dette efterår handler det om at lave et statement med dit tøj og dine accessories – I hvert fald hvis du spørger designeren Michael Kors.
Hans to nye kampagner, ‘Michael Kors Collection’ og ‘MICHAEL Michael Kors’, viser tydeligt, hvordan fjer, kæder, tweed og pels er de glamourøse hovedingredienser i hans seneste Michael Kors Collection, der har den danske Freja Beha som kampagnemodel.
Se også: Skagens nye butik har Europas dyreste adresse
Det er ingen mindre end den verdenskendte billedskaber Mario Testino, der har skudt de smukke kampagnebilleder til begge Michael Kors kampagner, og på bedste vis fanger Testino den luksuriøse jet-set stemning i billederne.
Freja Beha fremviser de mange statement styles, fra den nye kollektion, på bagsædet af en vintage luksusbil, hvor Beha giver den 70’er inspirerede kollektionen et moderne touch.
Selv har Michael Kors udtalt følgende om sin nyeste og modige kollektion:
”Denne sæson smider vi regelbogen ud … Fra flirtende fjer til tweed – det handler alt sammen om individuel stil og tøj med personlighed”.
Den nye kampagnes udtryk falder i tråd med tidligere sæsoners kampagner, der portrætterer en kvinde, der rejser med stil.
Se også: Her er den danske topmodel, som Leonardo DiCaprio dater
Michael Kors anden kampagne for MICHAEL Michael Kors fejrer brandets arv ved at vende tilbage til New York. Mario Testino har fanget den helt rette stemning ved at fotografere modellerne Emmy Rape, Romy Schonberger og Sven de Vries i en helikopter over Manhattans skyline.
Det samlede billede giver følelsen af 70’ernes glamourøse jetsetterliv, med fokus på luksuriøse teksturer og silhuetter.
Du kan se nogle af de flotte billeder, fra begge kampagner lige her.
Psst … Klik eller ‘swipe’ dig igennem galleriet.