Mulberry har fået ny kreativ direktør, og resultatet af hans første kollektion skal for første gang se dagens lys under London Fashion Week på søndag. I den anledning har Mulberry offentliggjort en video, der giver et eksklusivt indblik i, hvordan kollektionen er blevet til...
Johnny Coca er ny kreativ direktør hos Mulberry, og hans første kollektion for det eftertragtede modehus bliver fremvist for første gang på søndag, under London Fashion Week.
I forbindelse med lanceringen af den nye kollektion, har Mulberry annonceret en video, som giver et indblik i, hvilke tanker, idéer og følelser, der ligger bag Johnny Coca’s designs, samt hvad der ligger til grund for, at han har valgt at redesigne et gammelt logo fra 1970, som han ved et tilfælde fandt i Mulberrys arkiv.
Læs også: Mulberry hyrer kreative direktør – direkte fra Celiné
Om sin nye rolle og den nye Mulberry kollektion siger Johnny Coca selv:
”Jeg ønskede at forstærke den britiske karakter og følsomhed af Mulberry. Det er en smule skræmmende – at få ansvaret for dette brand, som så mange elsker og, som har en stor betydning for så mange. I min rolle som kreativ direktør ønsker jeg, at Mulberry får skubbet nogle grænser, men også at respektere de værdier og det DNA, som er kernen af Mulberry.”
Mulberrys nye kollektion bliver for første gang vist frem under London Fashion Week søndag den 21. februar 2016.
Se filmen lige her og bliv klogere på, hvordan det hele startede…