Efter en revitalisering af det danske brand, fremstår Rosemunde stærkere end nogensinde.
Efter en revitalisering af det danske brand, fremstår Rosemunde stærkere end nogensinde. Med Spring/Summer 2013 kollektionen relanceres Rosemunde med nyt look og nye kommunikationsredskaber.
I seks måneder har teamet bag Rosemunde arbejdet på, at give brandet en vitaminindsprøjtning, som skal medvirke til, at Rosemunde kan gro på nye markeder.
I januar relanceres det visuelle univers på flere og nye platforme, herunder Instagram og Rosemunde’s egen blog, The Diary, hvor man kan følge med ‘behind the scenes’ og få et indblik i hverdagen hos et dansk modehus i stærk vækst.
Find Rosemunde på Instagram; instagram.com/rosemundecph og The Diary på her under ‘World of Rosemunde’.
Firmaets hjemmeside og webshop får et helt nyt og opdateret look, som er blevet mere brugervenligt og giver en helhedsoplevelse med en følelse af luksus for kunden. Med det nye look ses det tydeligt, at Rosemunde er et livstilsbrand i stærk udvikling.
Rosemunde er et etableret livstilsbrand – solgt i mere and 1.000 udvalgte butikker og ledende stormagasiner verden over, og bygger på kvalitets koncepter, som vores silketoppe og fine strik.
Funktionalitet og feminin æstetik er essentielle elementer i fremstillingen af et hvert produkt, der bærer Rosemundes navn, som sammen tillader firmaet at stræbe efter visionen: En følelse af luksus – hver dag.
Læs mere om Rosemundes chefdesigner og se hendes kollektionsfavoritter her.