I samarbejde med Coca-Cola light og VILA har lækre Pernille gjort et par cool jeans
Et af tidens mest hotte musiknavne Pernille Rosendahl og modebrandet VILA er sammen med Coca-Cola light gået sammen om at designe et par limited jeans.
Pernille Rosendahl og VILAs designere har arbejdet tæt sammen for at skabe et par jeans, der passer til sangerinden og hendes fans. Knapper, syninger og pasform er blevet vendt og drejet, og resultatet er et par jeans med et touch af musik og et særligt Coca-Cola light twist.
Jeansene sælges i en begrænset periode, og du kan se dem i butikkerne fra i dag!
»Det er super cool, at Coca-Cola light fyrer op under musik og mode. Jeg brænder selv for mode, og synes det er fedt at få lov til at designe et par lækre jeans. Kampagnen er et spændende initiativ, og jeg er glad for at være en del af det,« siger Pernille Rosendahl, sangerinde og X-factor-dommer.
Pernille har lagt hjerte og sjæl i designet, der afspejler hendes passion for mode. Sangerinden er en stilsikker fashionista, som gerne vil dele sin passion med sine fans.
»Det har været en utrolig spændende proces at arbejde sammen med Pernille! Hun har været en stor inspirationskilde, fordi hun virkelig har fingeren på pulsen og ved, hvad der rører sig – ikke alene på musikscenen, men også på catwalken,« siger Anne Brose, Marketing manager hos VILA.
»Netop i Danmark er modebranchen langt fremme på beatet med mange talentfulde designere og brands. Derfor vil vi gerne drive helt nye og usete koblinger mellem vores brand og mode. Og som her spille på både mode og musik, hvor vi får en stor superaktuel sangstjerne og et ægte dansk modeikon til at spille sammen ,« siger Christian Sveigaard fra Coca-Cola light.
ELLE.dk har fået nallerne i nogle eksklusive backstagebilleder fra designprocessen, som du kan se her.
Gå ind på coke.dk eller vila.dk og vind et par af de lækre jeans – eller køb et par i din VILA butik.
Og glem ikke at downloade Pernilles Rosendahls kampagnehit – der er free download på jeans’enes hangtags.