Oplev stjerneskud af funklende diamanter, forførende guldslanger og diamantbesatte elefanter, håndgraverede blade og agern og perfekte ædelsten med Ole Lynggaards nye brandkampagne!
I 2016 vil det altoverskyggende visuelle virkemiddel hos Ole Lynggaard Copenhagen være cirkustemaet, som en hyldets til årets forestående festligheder. Kampagnen tager udgangspunkt i det gammeldags omrejsende cirkus, hvor smykker fra de seneste Ole Lynggaard Copenhagen-kollektioner udstilles i magiske omgivelser.
Endnu engang er det smykkedesigner og kreativ direktør, Charlotte Lynggaard, som står bag brandkampagnen: “Denne brandkampagne har været den mest komplicerede, men samtidig den kreativt mest berigende kampagne, jeg endnu har været del af. Jeg har haft mulighed for at kombinere min kærlighed til smykker med min dybe passion for mode, indretningsarkitektur og scenografi,” fortæller Charlotte Lynggaard.
Læs også: Spring-Summer 2016: Her er alle de nye kampagner
Det er den svenske model Mona Johanneson, som lægger ansigt til den fine kampagne, der er skudt foran en original cirkusvogn fra 1950’erne.
Se de fine kampagnebilleder i galleriet!
Psst… klik eller ‘swipe’ dig igennem billederne.


