Mode

Ole Lynggaard hylder kvinden i ny kampagne

- 28/08/2013

Det danske smykkebrand fortsætter samarbejdet med supermodel Helena Christensen i en ny kampagne, som hylder kvinden

I maj 2013 til ELLE Style Awards imponerede Ole Lynggaard med et flot danseshow, hvor smykkeuniverset fik en ny dimension. Nu er det danske smykkebrand klar til at imponere igen.

Ole Lynggaard Copenhagen fortsætter det gode samarbejde med topmodel Helena Christensen i sin nye kampagne, skudt af Marc Høm. Kampagnen, der hylder kvinden i sensuelle, poetiske og moderne sort/hvide fotos, viser ud over smykker bespoke-kjoler, designet og skabt af Charlotte Lynggaard.

Charlotte Lynggaard har i mange år leget med tanken om at udvide smykkeuniverset til at omfatte hele kvinden. Det fulde udtryk får vi nu at se i Ole Lynggaard Copenhagens nye kampagne, hvor smykker og kjoler går op i en højere enhed. Hvert enkelt look udtrykker et tema og en stemning fra dramatisk og sensuel til en ren, enkel, feminin stemning. Inspireret af kvinder fra hele verden, skaber Charlotte Lynggaard smykker, som får kvinder til at føle sig smukke og særlige.

Helena Christensen ser skøn ud i Ole Lynggaard Copenhagens smykker (og Charlotte
Lynggaards kjoler).