Det nye, bæredygtige brand, Bene, hylder diversitet, kvindekroppen, kunst og kultur, og skaber samtidig unikke styles ud fra bæredygtige materialer. Læs mere om det helt nye, up coming it-brand lige her.
Lovechild 1979s tidligere designer, Benedichte Ekstrand, står sammen med Louise Scheel, der har en bachelor i bæredygtighed, om det danske, nye brand, Bene.
Benes mission er at hylde den kvindelige krop, diversitet, kunst og kultur. De vil, med deres styles, styrke kvinder, og få dem til at føle sig smukke og stærke.
Læs også: Karün lanceres for første gang i Danmark – i samarbejde med Big Little Lies-stjerne
Brandet er skabt til at supplere din eksisterende garderobe med elegante og fine pieces, som kan bruges til ethvert arrangement.
Bene har særligt specialiseret sig i at skabe smukke bodysuits, som omfavner din figur på bedste vis, og hjælper dig til at elske dig selv for, hvem du er.
Læs også: Hermès lancerer verdens første svampebaserede “lædertaske”
Et andet af brandets kerneværdier er bæredygtighed. Bene bruger derfor kun restmaterialer fra andre virksomheder og genanvendte eller upcyclede materialer til deres designs. Dette gør også, at alle deres styles er unikke og limited edition.
Benes første kollektion kan ses online på thisisbene.com fra i dag af, og du kan også følge med på Benes Instagram lige HER.