I september 2016 under Paris Fashion Week løftede Rihanna sløret for sin nyeste kollektion. Den er skabt i samarbejde med Puma og Fenty med inspiration fra fransk rokoko i det 18. århundrede - tilsat sportslige referencer. Læs mere om den nye kollektion her, som rammer butikkerne den 9. marts...
Den 9. marts pre-releases Rihannas nyeste kollektion, som er skabt i samarbejde med Puma og Fenty. I den nye kollektion forenes det bedste fra det 18. århundredes franske rokoko med nutidige sportslige referencer.
Læs også: Derfor bestemmer Rihanna, hvad vi shopper
Under Paris Fashion Week i efteråret 2016 fik vi et smugkig på kollektionen, som Rihanna selv beskriver som “Marie Antoinette i træningscenteret”. Om kollektionen siger den cool sangerinde og designer:
“Det var sådan en sjov og givende oplevelse at skabe kollektionen og se den komme til live på catwalken og i vores kampagne. Jeg kan slet ikke vente til, at alle kommer til at bære tøjet på deres egen måde, sammensætte den på kryds og tværs og repræsentere deres Fenty x Puma-favoritter i deres hverdagsstil.”
Kollektionen består af et skønt miks af ekstravagante materialer, flæser, plisseringer og korsetter i en kræsen farvepalette af grøn, lavendel, lyserød og hvid. Rihanna har bevaret Pumas sportlige arv med nyfortolkninger af det klassiske tracksuit, tenniskjoler og poloer tilsat overdimensionerede former, bløde nuancer og edgy streetstyle-inspiration.
Se også: Se den nye sneaker fra kollektionen ‘Puma Fenty by Rihanna’
Vi glæder os i den grad til forårsnyhederne fra kollektionen, som er tilgængelig fra den 9. marts. Og endnu bedre er, at der hver måned frem til juni vil blive lanceret nye styles.
Se med i galleriet, hvor vi har samlet et udpluk af kampagnebillederne…