Mulberry lancerer deres, stadig forholdsvis nye, kreative direktør, Johnny Cocas første capsule collection, som byder på en ny designsignatur, der især er inspireret af militæruniformer og den britiske punk - og rockkultur. Se et udvalg af kollektionen lige her!
Johnny Cocas første capsule collection for Mulberry er nu lancereret og tilgængelig i butikkerne.
Siden Johnny Coca blev kreativ direktør for Mulberry i sommeren 2015, har han arbejdet på livet løs på at skabe en helt ny designsignatur og et renoveret DNA for det eksklusive, britiske modehus.
Læs også: Christian Louboutin vil matche alle hudtoner
Hans første capsule collection for Mulberry byder blandt andet på Clifton-tasken, som er en ny, kompakt, cross-body-model med tre lynlåslommer, masser af plads og justerbar kæderem.
Johnny Coca har desuden også udviklet og forfinet den klassiske Mulberry-sko. Det er modellerne; Marylebone Booties og Mary-Jane Pumps et rigtig godt eksempel på.
Psst… Du kan se et lille uddrag af kollektionen i galleriet, og hvis det ikke er nok, så kan du se hele kollektionen lige her!
Se videoen for Mulberrys nye Autumn 2016-kampagne lige her, hvor flere pieces fra Johnny Cocas første capsule collection også fremgår.
Brug pilene eller ‘swipe’ dig igennem billederne.