Som lovet har Gaultier designet en tredje flaske ...
Tidligere i år designede Jean Paul Gaultier i sit hverv som kreativ direktør for Coca-Cola light to fine flasker, som han kaldte ‘Night and Day’, og samtidig lovede han, at der i løbet af sommeren ville komme endnu en flaske – og den er her nu.
Den nye flaske er lidt frækkere end de første to.
“Jeg ville holde det i Gaultier-stilen. Alle de ting jeg elsker, tatoveringerne, mønstret der går op ad armene, sømandsdrengene og noget rock and roll. Jeg gik til det på samme måde, som når jeg designer mine parfumeflasker,” siger Jean Paul Gaultier, der netop er fyldt 60.
‘Tattoo‘-flasken fuldender Jean Paul Gaultiers Coca-Cola light-trilogi og kan købes på udvalgte cafeer og i 7-Eleven fra juli 2012.
De to første flasker, “Night & Day“, sættes desuden i salg som dåser der kan købes i dit nærmeste supermarked fra slutningen af juli.