Mode

Marc Jacobs smider tøjet for Coca-Cola light

- 06/02/2013

Marc Jacobs er ny kreativ direktør for Coca-Cola Light

De har haft fingre i Karl Lagerfeld og senest Jean Paul Gaultier, og nu er turen kommet til Marc Jacobs, som sætter sig i den kreative direktørstol for Coca-Cola light.

Samarbejdet skydes i gang med en kampagne, som giver os en slags, hmm, forsmag på kollektionen. Første opgave, Marc Jacobs har fået, er nemlig at posere i bar overkrop, og på billedet ser det da ikke ud til, at Jacobs har været utilfreds med den tjans. Han er da heller ikke kendt for at være genert, så mon ikke, han har været med på at skulle optræde halvnøgen på bannere verden rundt?

Hans næste opgave bliver at designe en række limited edition Coca-Cola light-flasker til kollektionen ‘Sparkling with Marc Jacobs’.

“Jeg føler mig virkelig privilegeret over at være den nye kreative direktør for Coca-Cola light og over at få lov til at sætte mit personlige aftryk på 30 års jubilæet. Coca-Cola light er et ikon, og jeg elsker ikoner”, siger Marc Jacobs om samarbejdet.

Den nye Coca-Cola light ‘Sparkling together with Marc Jacobs’ limited edition-kollektion vil være i handlen fra marts 2013.