Mode

Louis Vuitton-kampagne med Twiggy-tvillinge-tema

- 17/12/2012

Louis Vuittons nye kampagne tager sit afsæt, hvor chefdesigner Marc Jacobs sidst forlod os, nemlig på catwalken under Paris Fashion Week i efteråret.

Louis Vuittons nye kampagne tager sit afsæt, hvor chefdesigner Marc Jacobs sidst forlod os, nemlig på catwalken under Paris Fashion Week i efteråret.
Modellerne i den nye kampagne er 12 upcoming modeller (som også gik showet i Paris), og kampagnen er skudt i New York af den super-anerkendte fotograf Steven Meisel.

 

“Jeg har altid elsket Daniel Buren arbejde, og Les Deux Plateaux i Palais Royal i Paris – en række af stribede søjler i tre forskellige højder – gav inspiration til proportionerne i tøjet. Jeg følte, at idéen om at parre pigerne som ‘tvillinger’ højnede budskabet om gentagelser, og en gentagelse af mønsteret, som er det primære i denne sæson. Nogle gange er de perfekt matchede tvillinger, og andre gange de er lidt ved siden af, iført tøj i forskellige længder – mini og midi, eller midi og maxi – som afspejler de forskellige søjlehøjder”, siger Marc Jacobs om den nye kampagne.

Kampagnen vil kunne ses i gadebilledet og magasiner i hele verden fra februar 2013.