Mode

Louis Vuitton gør det igen

- 13/07/2010

"Styrken i Louis Vuitton er brandets næsten magiske evne til at genopfinde sig selv sæson efter sæson" sådan lød ordene fra Louis Vuittons Artistic

“Styrken i Louis Vuitton er brandets næsten magiske evne til at genopfinde sig selv sæson efter sæson” sådan lød ordene fra Louis Vuittons Artistic Director, Marc Jacobs. Han har medvirket i skabelsen af Louis Vuittons næste kampagne, hvor temaet kvindelighed kommer til syne ved smukke kjoler, feminine former og ægte glamour.

Det er den ganske anerkendte fotograf, Steven Meisel, som har skudt kampagnen med modellerne, Christy Turlington, Karen Elson og Natalia Vodianova. Serien er meget stilistisk med stærkt præg af modellernes elegance, da de omgiver sig blandt skotøjsæsker, silkebetrukne stole og spejle i sand divastil. Desuden er hele scenariet holdt i douche nuancer for endnu en gang at understrege den evige kvindelighed, som vi her på ELLE redaktionens er ganske begejstrede for.

Louis Vuittons 2010/11 vinterkampagne vil være til at finde verden over fra august 2010.