Mode

Louis Vuitton fortsætter rejsen …

- 14/06/2012

Med de nye, fantastiske kampagnebilleder tager Louis Vuitton teten op, hvor de slap.

Vi elskede Louis Vuittons tema, da de viste kollektionerne på catwalken i Paris i februar i år.
Et stort damplokomotiv kørte ind på catwalken – og ombord var alle modellerne.

Det er de stadig på disse smukke kampagnebilleder, som udtrykker den glamorøse og romantiske følelse af at rejse, møde nye, spændende mennesker og at se ud igennem en et vindue på en ny verden, som venter derude.

Stjernefotografen Steven Meisel står bag de smukke billeder, og om det valg siger Louis Vuittons kreative direktør, Marc Jacobs:

“Alle disse glamourøse rejsende har en imaginær rejse i hovedet, hvilket er blevet smukt fanget af Steven Meisel. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvem der eller skulle kunne pakke et tog med så mange smukke, unge kvinder og deres portører og stadig formå at få stemningen og lyset til at føles så let og romantisk. Selvom disse kvinder er meget overdådigt påklædt, er der stadig en lethed og en magi ved det hele i denne sæson – og det er perfekt reflekteret i disse billeder”.