Jimmy Choo bringer luksus og glamour til H&M dette efterår
Til efteråret bringer det britiske luksusbrand, Jimmy Choo, international glamour og en kollektion af eftertragtede sko og tasker til omkring 200 udvalgte H&M butikker rundt omkring i verden.
Kollektionen vil blive solgt fra og med den 14. november. Det er første gang, at H&M indgår samarbejde med et accessories mærke, og for at fejre dette samarbejde, udvider Jimmy Choo sin designvision med en tøjkollektion til damer for H&M som et supplement til accessorieskollektionen. Men de gode nyheder stopper ikke her: Kollektionen inkluderer nemlig også en herrekollektion med sko, tasker og tilbehør.
“Vi føler os privilegerede over at være blandt de store modedesignere, der har indgået samarbejde med H&M, og over at designe en kollektion til modebevidste storbykvinder, der også inkluderer fantastisk design til herrer. Jimmy Choo kollektionen for H&M er sofistikeret, moderigtig, tilgængelig og glamourøs – den perfekte festkollektion til at købe og tage på samme aften!” Tamara Mellon, grundlægger og adm. direktør, Jimmy Choo.
“Vi elsker Jimmy Choo sko og tasker. De er glamourøse og sexede, og de tilfører øjeblikkeligt selv det mest enkle sæt tøj et strejf af stil. Jeg kan lide den måde, vi har arbejdet med tøj på som tilbehør til sko og tasker, og ikke omvendt. Dette samarbejde er særligt spændende, fordi det er vores første kollektion af designersko. Det er en stor fornøjelse, at kunne tilbyde vores kunder super eksklusive designersko og – tasker af høj kvalitet”. Margareta van den Bosch, kreativ rådgiver for H&M.
Læs mere om Jimmy Choo her