Mode

GUCCI og Spotify i nyt samarbejde

- 11/03/2014

GUCCI markerer sin seneste kortfilm "The Fringe" gennem et samarbejde med Spotify og nogle af modeverdenens hotteste kvindelige DJ’s.

GUCCI lancerer sin egen “Spotify Music Hub” med eksklusive spillelister skabt af seks af verdens mest populære DJs. Den 12. marts præsenterer GUCCI en helt særlig mediekampagne sammen med nogle af verdens mest eftertragtede kvindelige DJs.

Beyoncé og Gucci kæmpede sidste år for kvinder rettigheder. Læs hvordan her

Kampagnen er optaget i New York, Los Angeles, London og Paris og består af seks DJs egne individuelle tolkninger af modehusets forårs- og sommerkollektion for 2014 af Bambu frynsetasker – som har vist sig at være den perfekte accesorie til nattelivet.

Se de tyve mest kontroversielle modekampagner i galleriet her

Blandt de kvindelige DJs er blandt andet Harley VieraNewton, JaKissa Taylor-Semple, aka DJKiss, Pixie Geldorf, Leah Weller, Chelsea Leyland, The Missshapes og Mademoiselle Julia.

Udover kampagnens billeder vil de kvindelige DJs også udvikle eksklusive spillelister, der kommer til at debutere på GUCCIs nye Spotify Hub. Den dedikerede GUCCI streamingkanal, som åbner i morgen, tillader lytterne at udforske, lytte og dele sange på forskellige sociale medier.

Besøg The Fringe her