Designer Diane Von Furstenberg skal designe en limited-edition Evian-flaske efter at have indgået samarbejde med vandgiganten.
Folkene bag brandet Evian har indgået samarbejde med modedesigneren Diane Von Furstenberg for at skabe en limited-edition Evian-flaske. Den vil blive sat til salg i november i år i supermarkeder, barer og restauranter og på evian.com.
Partnerskabet er et af de seneste for den franske vandgigant, som siden 2008 har skabt en ny limited-edition flaske hvert år med mærker som Issey Miyake, Sir Paul Smith, Jean Paul Gaultier, Christian Lacroix og Courreges.
Lancerede børnetøj
Diane Von Furstenberg selv lancerede tidligere i år en kollektion for GapKids kaldet BabyGap. Den belgiskfødte designer, som er bedst kendt for sine ikoniske kjoler, tog efterfølgende Gap-butikken i The Grove i Los Angeles i skue, mens den var pyntet op med en zoologisk have i miniatureudgave og en jernbane ved lanceringen, og det var til stor glæde for designeren.
– Jeg plejede at takke nej til at lave børnekollektioner, fordi jeg ville have, at de små piger skulle blive voksne, men det her er så sjovt og lykkeligt, og jeg kan lide optimismen i det, sagde hun om begivenheden, ifølge femalefirst.co.uk.
Se Jean Paul Gaultiers limited edition Coca-Cola light flasker.
Se også billederne fra Diana von Furstenbergs smukker sommerkollektion fra 2010 på elle.dk