Med supermodel Gisele Bundchen som ansigtet udadtil og Baz Luhrmann som den kreative bagved, kan den nye kampagne for (den knap så nye) CHANEL No 5 næppe skuffe … Vi ser frem til resultatet.
CHANEL No. 5 er den klassiske duft, som har eksisteret siden 1920’erne og som for alvor blev kendt 30 år senere, i 1954 da ingen ringere end selveste Marilyn Monroe i et interview svarede, at det eneste hun sov i var ‘five drops of CHANEL No 5’ …
Se også: Nicole Kidmans vilde forandring
Siden da har duften nået en nærmest ikonisk status, og dens kampagner har det samme. Som da Nicole Kidman var frontmodel i den storslåede 2 minutter lange reklamefilm, instrueret af filmskaberen Baz Luhrmann, tilbage i 2003.
I 2012 var det Brad Pitt, der snuppede rollen som frontfigur for duften, og sidste år den franske skønhed Audrey Tautou. Dette års kampagne-hovedpersoner er netop blevet offentliggjort og det er noget af en duo. Igen bliver det Baz Luhrmann, som kommer til at stå bag kampagnefilmen, som denne gang har supermodellen Gisele som kampagnemodel.
Læs også: Giseles palæ sat til salg
Resultatet vil vise sig senere på året, og vi er mange der glæder os …