Og vi kan øjensynligt glæde os til sleek looks i læder fra den nye kollektion.
Kylie Jenner føjer nu titlen som tøjdesigner til CV’et.
Hun lancerer nemlig sit eget tøjmærke under navnet Khy.
Det breakede den berømte lillesøster fra Kardashian/Jenner-familien på sin Instagram tirsdag.
Og selv om oplysningerne på postet er sparsomme, kan verden øjensynligt godt forberede sig på et brand, der emmer af coolness.
I hvert fald hvis man skal følge første kampagnebillede.
Her ses Kylie Jenner posere i skulpturelle røde hæle og en lang lædertrenchcoat under den kække beskrivelse ‘Meet Khy’.
Og mens de røde hæle er fra det italienske luksusmærke Ferragamo, ja, så kan man formode, at trenchcoaten er fra Jenners eget brand og dermed en forsmag på, hvad vi har i vente.
Det bliver dog ved gisninger.
For man kan i skrivende stund kun skrive sig op til ‘early access’ af brandets første kollektion.
Det fremgår af brandets Instagram og website, der lige nu også kun rummer et kampagnebillede af førnævnte trenchcoat.
Vi må med andre ord væbne os med tålmodighed for at se, hvad resten er den kommende kollektion indeholder.
Men med den buzz, der har omgivet Kylie Jenner det seneste stykke tid, tør vi godt at spå, at der kunne være noget godt i vente.
Med alt fra en viral denimkampagne fra Acne Studios til en meget omtalt romance med skuespiller Timothée Chalamet lader det nemlig til, at reality-personligheden er i gang med noget af et imageskifte, der for alvor har sat hende på landkortet som nyt stilikon.
Og mens søstrene Kim og Kendall allerede er veletablerede navne i modeindustrien, så venter vi spændt på at se, om også Kylie lever op til (mode) arven, som efternavnet forpligter til.
Lyt til ELLEs podcast ‘Klædt På’, som er din månedlige podcast om tendenser, strømninger og insiderviden fra modens verden med Mads Emil Grove Møller som vært.