I marts kunne vi afsløre et nyt samarbejde mellem Cara og Kate for Burberry. Nu er ventetiden ovre! Se de smukke billeder fra kampagnen 'My burberry' her..
Tilbage i marts kunne vi her på ELLE.dk afsløre det kommende samarbejde mellem Cara og Kate for Burberry. Nu er ventetiden ovre!
I dag lancerer Burberry nemlig deres nye duft My Burberry. En lancering og duft, der ikke er som de tidligere fra Burberry. Duften er lavet som Burberrys signatur-duft samtidig med, at kampagnen har både Cara Delevingne og Kate Moss som kampagnemodeller.
De to britiske it-modeller har aldrig samarbejdet før, og Burberry-kampagnen er derfor den første af slagsen, hvor vi ser de to skønheder i én og samme kampagne. I kampagnen bærer de begge den ikoniske honningfarvede Burberry Sandringham-trenchcoat.
Cara og Kate er begge britiske ikoner og it-modeller og har længe været en del af Burberry-familien. De er derfor den perfekte afspejling af My Burberry-ånden. De signalerer nemlig den selvsikkerhed, autenticitet, individualitet, optimisme og historie, som en kvinde gerne skal føle, når hun bærer noget fra Burberry.
Se også: Penelope Cruz instruerer sexet reklamefilm for Agent Provocateur
Til britisk Vogue fortæller Cara og Kate om samarbejdet – og der ingen tvivl om, at billederne af de to modeller, der ser ud til at have det skønt i hinandens selskab, er ægte. Kate Moss fortæller til britisk Vogue, hvordan hun fandt det meget naturligt at skyde billederne sammen med Cara, fordi det bare var hende, Cara og deres trenchcoats – en kombination der gjorde, at de to it-modeller havde en meget afslappet og sjov dag i hinandens selskab.
Læs også: Lær din ikoniske it-model Cara Delevingne endnu bedre at kende
Og netop trenchcoaten har været en stor inspiration i designet og udviklingen af den nye Burberry-duft. Duften er blomsterlig, sexet og inspireret af trenchcoaten. Flakonens hornlåg er også inspireret af de klassiske trenchcoat-knapper, og den hånd-bundne sløjfe er lavet af det samme stof som trenchcoaten. Gennemført og ret sejt!
Parfumen har fået navnet ‘My Burberry’ som en kærlig betegnelse, der også er taget fra trenchcoatens univers. Når folk henviser til deres trenchcoat, bruger de ofte betegnelsen ‘My Burberry’. På den måde er der også lagt op til, at den nye duft – ligesom trenchcoaten – skal være personlige for alle, der køber den.
Se også: Prins Nikolai springer ud som model for Burberry
My Burberry er også inspireret af Londons haver efter regnen, og er det ultimative udtryk for brandets fortid og fremtid.
Se kampagne-videoen med Cara og Kate:
ELLEs skønhedsredaktør Anne P har allerede modtaget den skønne duft (endda med en personlig signatur!) og hun er vild med den:
“Nu var jeg jo kæmpe Burberry fan i forvejen, men jeg blev da forført helt til døren af en flakon med mine initialer på og en emballage med mit navn på. Men heldigvis var den gode stil ikke et dække over en duft, der ikke kunne stå alene – for det synes jeg bestemt, at den kan. Den dufter af blomster, er let og nem at bære, overtager ikke, men dufter bestemt nok til at give en følelse af luksus. Britisk luksus – for at være helt korrekt!”
Parfumen kan købes i butikkerne fra i dag.
Se de foreløbige billeder af de to britiske topmodeller i galleriet nedenfor… Vi glæder os så meget til at resten af backstage-billederne bliver offentliggjort!
… Psst! Hvis du sidder ved computeren bruger du blot pilene, og sidder du ved mobilen, ‘swiper’ du bare! ?